360ID werd in 2019 opgericht door een ervaren creatieveling met ervaring in verschillende sectoren en een
experte in marketing en communicatie, gespecialiseerd in de medische sector.
Door de jaren heen en via diverse projecten is dit duo versterkt met externe medewerkers gespecialiseerd in uiteenlopende vakgebieden. Deze diversiteit stelt ons in staat om flexibel en efficiënt in te spelen op uw projecten, zelfs de meest onverwachte.
Sylvain, afgestudeerd aan het CAD, beschikt over ruime ervaring in zowel de artistieke sector als de medische communicatie.Sylvain, afgestudeerd aan het CAD, beschikt over ruime ervaring in zowel de artistieke sector als de medische communicatie. Hij heeft zich ook gespecialiseerd in kunstmatige intelligentie en de verschillende ontwikkelingen ervan.
Recentelijk heeft hij de leiding genomen over de ‘evenementen’-afdeling.
Na meer dan 20 jaar ervaring in verschillende farmaceutische laboratoria besloot Muriel samen met Sylvain 360ID op te richten. Een sterke en dynamische samenwerking!
Arnaud heeft ruime ervaring in de media- en e-sportsector. Hij sloot zich enkele maanden geleden bij ons team aan en heeft als doel onze activiteiten te diversifiëren
France is een grafisch ontwerper die creativiteit combineert met beheersing van programma's zoals InDesign, Illustrator en Photoshop. Haar expertise in uiteenlopende vakgebieden is een echte meerwaarde voor 360ID.
Lotfi is gespecialiseerd in het creëren van visuele content voor evenementen, artiesten, reclame en videoclips. Actief in televisie, reclame en bedrijfsfilms, streeft hij ernaar verhalen te vertellen via dynamische en memorabele beelden.
Naast zijn ervaring als grafisch ontwerper is Sébastien ook specialist in videoproductie, motion design, webdesign en fotografie.
Daniel beheerst Photoshop, Illustrator en InDesign als geen ander. Hij deelt zijn kennis graag en is ook formateur bij EFPME.
Killian heeft de website van 360ID ontwikkeld en beheert hun IT-infrastructuur, waarbij hij prestaties, veiligheid en soepele operaties garandeert.